SORG OG OVERSPISING

Kjære leser.

Det siste døgnet har vert tungt. 

Det å miste noen som er deg nær, er ganske vondt.

Jeg har tenkt så mange ganger at nå skal jeg overspise, men jeg gjør ikke det.

Jeg gir meg ikke nå, men tankene er der.

Sabotøren min er skikkelig aktivert. 

Nå får jeg kjenne på hvor viktig det er å planlegge og observere egene tanker.

 

FROKOST DAG 147:

Havregrøt. 

1 oz havregryn og 8 oz melk.

I dag blandet jeg kanel inn i grøten sammen med banan.

 

LUNSJ DAG 147:

Pinnekjøttlapskaus.

Fantasien stoppet opp i dag, å jeg måtte bare få mat i meg.

Så da var det godt å ha pinnekjøtt i frysen.

10 oz grønnsaker som gulrot, kålrot, sellerirot og løk.

4 oz pillet pinnekjøtt.

Kokt godt sammen og makt til med salt og pepper.

 

MIDDAG DAG 147:

Røkte koteletter.

Jeg la kotelettene i en ildfast form med lokk.

Stekte de på 180 grader i 2,5 timer midt i ovnen.

Kokte 5 oz selleri, blomkål og kålrot. Moste det med stavmikser. Salt og pepper.

Kokte 5 oz grønnsaker ved siden.

1 ss kraft fra kjøttet som saus.

 

Klem J

 

#spisdegfri #brightlineeating #lettereliv #livsstilsendring 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg