VI TRENGER IKKE MAT FOR Å KOSE OSS

Kjære leser.

Ja mange lurer på hva jeg gjør når jeg skal kose meg.

Det er vansklig å forstå at det går an å kose seg uten mat.

Det jeg gjør er å sette på en film, snakke med de menneskene rundt meg

eller koke meg en kopp te.

Jeg kan også tenne bål ute og grille pølser til ungene for å gjøre noe koselig.

Dette er alltid koselig.

Nå har jeg det lille overskuddet jeg trenger til å gjøre sånne gøye ting.

Noe som er viktig for meg.

 

FROKOST DAG 145:

Bananpannekaker med jordbær.

1 banan moses med gaffel. Bland inn 2 egg og 1 oz havregryn.

La røren svelle noen min før du steker små pannekaker.

 

LUNSJ DAG 145:

I dag hadde jeg hamburger til lunsj.

7 oz salat.

3 oz stekt løk.

4 oz stekt “king size burger” fra rema 100.

Nydelig til lunsj.

 

MIDDAG DAG 145:

PIZZA:

Bunn: 1 oz ost smeltes med 1 ts rømme.

Rør inn 1 ts egg og 1 ts hakkede mandler. Litt hvitløkspulver.

Stekes på 235 grader til den er begynt å bli lys brun.

 

Fyll: 10 oz løk, paprika, gulrot og hakkede tomater.

Stek grønnsakene godt sammen i en stekepanne, tilsett tomatene.

Smak til med salt, pepper, oregano og basillikum.

Jeg brukte ikke alt fyllet på pizzaen, men la det under pizzaen på tallerkenen.

 

Smør fyllet over den ferdig stekte bunnen. 

Ha på 0.5 oz ost og 2 oz kjøttdeig.

Stek pizzaen på 235 grader til pizzaen ser fedrig stekt ut.

 

Håper du får en fin helg!

Klem J

 

 

 

2 kommentarer
    1. Burgervarianten så helt nydelig ut. Bruker du olje eller smør når du steker løken ? evnt hvor mye 🙂
      Takk for inspirasjon.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg