DER VAR JEG OVER 30 KILO LETTERE…

Kjære lesere.

Der var jeg over 30 kilo lettere siden nov 2016.

Men det beste er at siden 25 august 2017 har jeg gått ned over 20 kilo.

Så vanvittig fort dette har gått.

Får spørsmål hver dag om hva jeg har gjort. Mange som spør om jeg har operert.

Ikke det at det er feil å ta en slankeoperasjon, men når jeg sier at jeg gjør det selv blir folk overrasket.

For hvordan er det mulig å gå så fort ned i vekt uten å ta en slankeoperasjon…?

Et kosthold uten sukker og mel, faste måltider og mengde. Ikke verre!

Og minimalt med fysisk aktivitet… Folk tror jeg tuller… Men jeg gjør ikke det.

Jeg skal ta opp treningen når jeg har nådd ønske vekten,

men nå trener jeg kun på Bailine, med fysioterapauten og svømming med ungene….

Jeg spiser godt! Jeg spiser bare ikke så ofte.

Jeg er ferdig med beitingen… altså å gå å småspise hele dagen.

 Fra xl til M i singlet 

Folk som tar en slankeoperasjon skammer seg ofte over det. 

Jeg har tenkt en del på det. Er det fordi at de føler at de ikke har gjort det selv?

Eller er det folk rundt som dømmer?

Det å si til noen som har gått ned i vekt at det er godt du ikke tok den lettvinte løsningen….

Det er nok ikke lettvint å ta en operasjon for å gå ned i vekt…

Man må jo jobbe med kostholdet hver dag. Man må være nøye med veiing og måling av mat.

Man må passe seg for hva man spiser, hvor mye man spiser og når man spiser.

All ære til dem altså. Jeg føler at jeg har det mye enklere. Jeg spiser det jeg planlegger.

Jeg måler og veier, men teller ikke kcal. Kun frokost, lunsj og middag.

Det er en sann befrielse! Hadde aldri trodd det var så lett.

januar 2017 til januar 2018 

Overvekt er et vanskelig tema, det finnes ingen fasit. 

Det som er best for meg er kanskje ikke best for deg.

Men om du har samme problem med mat som meg, så vil jeg anbefale “spis deg fri” boken.

Gleder meg til å reise denne reisen videre.

 

Ha en fin dag videre.

Klem J

 

#nedivekt #30kiloslankere # #livsstilsendring #etlettereliv #spisdegfri #brightlineeating #bailine 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg