SLANKEMAT PÅ EN TORSDAG

Kjære leser.

Så var det torsdag igjen da. 

Husker tilbake til for ett år siden. Jeg håpet at jeg hadde funnet løsningen.

Trene mye og spise sunt. Det er jo det alle sier virker. 

Jeg ble så skuffet når jeg løp mil etter mil på tredemøllen, å gikk ned 3 kilo.

3 kilo og ikke mer. Det stoppet der. 

Jeg begynte å tenke at noe var galt med meg, jeg fikk jo ikke til det alle sier.

Den skammen jeg følte var ikke god. Uansett om folk sa at jeg var fin som jeg var.

Jeg var jo ikke det! God og snill kanskje, men det var jo ikke noe fint.

Bailine og spis deg fri har endret livet mitt, gjort meg til en bedre mor og samboer.

Jeg er ikke i mål enda, men det føles så mye bedre å kjøpe klær i str L og M som passer.

Ikke klær som noen ganger passer i XL.

MATEN JEG SPISER:

 

FROKOST DAG 130:

Havregrøt med biter av pære, klementin og kanel på toppen.

30 g havregryn og 200 g melk.

 

LUNSJ DAG 130:

Asparges suppe:

Hermetiserte asparges og laken i boksen heller du i en gryte.

Ha litt fløte i også. Kok dette sammen og mos det med en stavmikser.

Smak til med salt og pepper.

 

MIDDAG DAG 130:

Taco:

Stekt kjøttdeig. Stek løk, gulrot og paprika sammen med kjøttdeigen.

Krydre med tacokrydder.

Lefsen er pizzabunnen jeg alltid lager.

1 onces ost

1/2 ts rømme

1ts egg

1ts hakkede mandler

1ts hvitløkspulver

Smelt ost og rømme 30 sek i mikro.

Ha resten i å stek det på 230 grader midt i ovenen.

Serveres med salat etter ønske.

 

Håper dette var noen tips til god hverdagsmat.

 

Litt våt og kald etter en tur i svømmehallen.

I en badedrakt som jeg kunne brettet 3 ganger rundt meg…

Tror jeg trenger ny…

Klem J

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg