SKAL DU NED I VEKT I 2018?

Kjære leser.

For første gang i mitt voksene liv, har jeg ikke noe nyttårsforsetter.

Jeg har mål for dette året:

-Bli friskere.

-Være mer tilstede for alle rundt meg.

-Være positiv.

-Komme meg mer ut for å treffe andre mennesker.

 

For første gang handler ikke dette året om en ny slankekur.

Eller noe jeg skal torturere meg igjennom for å bli kvitt overvekten.

  2017 og 2018      

Jeg mener ikke at jeg er bedre enn andre, at jeg er flinkere enn andre.

Jeg har bare funnet noe som har fungert for meg.

 

Det nye året ble feiret med familie.

Vi hadde leker og aktiviteter til langt på natt.

Når alt av godsaker stod forran meg kjente jeg på følelsen fra i fjor på denne tiden.

Sorgen jeg satt med for ett år siden.

Da jeg skulle bare ha en siste dag med overspising før jeg skulle endre alt.

Før jeg skulle i gang med et nytt tortureringsprosjekt.

Jeg kunne ikke kaste det jeg hadde igjen fra mat gildet i romjulen.

Så jeg måtte spise det opp.

              Samme plass, 2017 og 2018 

Når denne utgaven av meg sitter å ser tilbake, forstår jeg hvorfor jeg aldri lykkes.

Hvorfor veien tilbake til gamle vaner ble så kort.

Jeg var dopet på sukker og mel.

Jeg måtte avvennes. Renses. 

Før jeg kunne se galskapen jeg har holdt på med.

Jeg ønsker alt det beste for akkurat deg i 2018.

Har du behov for å gå ned i vekt, så les boken spis deg fri. 

Den vil åpne øynene for et problem og en løsning som ikke er komplisert eller koster noe.

 

2018 her kommer jeg.

 

Klem J

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg