2017, ÅRET DER JEG GIKK NED 29 kilo

Kjære leser.

Året 2017 startet som alle andre år i mitt voksene liv.

JEG MÅ NED I VEKT!

Med godt mot startet jeg 5-2 dietten. Gikk over til lifsum.

Så litt Grethe roede. En liten stund med juicing. 

Så trente jeg ufattelig mye. Reiste til ravmatismesykehuset.

Så kuttet jeg ut hvitt fra kosten, og over på lavkarbo.

      

Dette året som alle andre år endte med en sommerferie i en overvektig kropp.

Jeg skammet meg! Jeg unnet meg feriesnop.

Jeg hadde pause fra dietter og la på meg.

Ingen ting kunne stoppet det.

25 august 2017.

Startet jeg med bright line eating. 

De første ukene var tøffe. men det gikk så fint.

Det har krevd at jeg har endret holdning til mat.

Jeg har vert nødt til å ta vekk en del ting fra kostholdet.

Men det har gitt meg et stabilt humør og en lettere hverdag.

Jeg har også fått fred rundt hvert måltid.

Jeg vet akkurat hvor mye jeg skal spise. Og det får meg til å slappe av.

La 2018 bli året som tar meg til nye høyder.

Som blir året alt stabiliserer seg.

Jeg vet at det kommer tøffe tider også, men det er ikke et problem.

Jeg vet at jeg henter meg inn igjen. 

29 kilo lettere

Takk for i år og godt nytt år!

Klem J

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg