NÅR DU OVERGIR DEG TIL SLANKEMETODEN

Kjære leser.

Da nærmer det seg et nytt år. Mange overvektige går inn i det nye året med et 

nytt håp om at dette er året jeg går ned i vekt… men som så mange ganger før så skjer det ikke.

hva er det som gjør det? Hvorfor klarer vi det ikke?

Jeg er ikke ekspert på området, men jeg har erfaring.

Personlig så var det hele veien noe å kose seg med som fikk meg til å 

forbli overvektig. Jeg trengte hele tiden noe i munnen.

MEN når jeg overga meg til spis deg fri sitt opplegg, da virket det.

Når jeg fikk vekk de elementene som gjorde meg overvektig. Som hele veien førte meg 

tilbake til gamle vaner. Du vil ikke tro hvilken frihet det er uten mel og sukker!

Jeg har KUNN lest boken. Jeg har ikke gått kurs.

Jeg betalte 300kr for boken, å det har før meg ned i vekt.

JA Bailine har hjulpet meg også. Figur forming og smertelindring.

Det har ført til mindre overflødig hud og MYE mindre smerter.

 

Mat på den nest siste dagen i året:

 

FROKOST DAG 125:

Svinestek, eeggerøre og banan kjeks med havregryn.

1 banan og 30 g havregryn. 180 grader i 20 min midt i ovnen.

 

 

LUNSJ DAG 125:

Dette var maten jeg fikk på kinarestauranten i dag.

Var fryktelig mye bearnaise saus på. Så jeg måtte skrape det av.

Biffsnadder. 

Neste gang bestiller jeg uten saus.

 

MIDDAG DAG 125:

Helstekt ytrefilet med fløtegratinerte grønnsaker.

Stekte ytrefileten i pannen med salt og pepper på.

La hele steken i ovnen på 150 grader i ca 1 time. 

Kuttet opp kålrot, sellerirot og blomkål i små biter.

Hadde litt fløte på og ost på toppen.

Stekte dette på 225 grader i 30 min.

Servert med kokte grønnsaker.

 

Utrolig godt og sånn som jeg kan spise.

 

Nyt den siste dagen av året!

Klem J

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg