2 DAGER IGJEN AV ÅRET, 10 KG IGJEN.

Kjære leser.

Våknet til snø i dag. Det har påvirket dagen.

Unger ute for å stå på ski og ake… mor måtte prøve skiene også…

Ny jakke og endelig passet skibuksen jeg kjøpte for 5 år siden… Den var til og med stor.

Kakao til ungene, kaffe til mor.

Jeg har ikke gitt opp kaffe enda. Selv om det er anbefalt å slutte med det.

Dette har jo med leptin og dopamin nivåene å gjøre.

MEN jeg holder meg til kaffe jeg.

Mat på en kald vinterdag:

FROKOST DAG 124:

Bildet er lånt fra google.

 

Men dette ble frokosten min sammen med eggerøre og røkelaks.

Dette er 30 g havregryn og 1 banan most og blandet sammen.

Stekt på 180 grader i 20 min midt i ovnen. 

Dette var fantastisk å blir min nye favoritt fremover.

 

LUNSJ DAG 124:

Tomatsuppe i kulden.

Hakkede tomater, løk og vann.

Kokes godt sammen og most med stavmikser.

Smakes til med basillikum, salt og pepper.

Serveres med kokt egg.

 

MIDDAG DAG 124:

Biffpizza.

Min vanlige pizza bunn.

Hakkede tomater, løk og paprika stekt sammen.

krydret med oregano, basillikum, salt og pepper.

Stekte biffstrimler.

Stekt på 230 grader i ca 15 min.

 

God helg.

Klem J

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg