VEKTNEDGANG TIL TROSS FOR AT DET ER JUL

Kjære leser.

Var hos Bailine i dag. Tok vekten og jeg går fortsatt ned. 

Over 28 kilo nå.

MEN det har vert jul. Litt fetere kjøtt og mer stivelses rike grønnsaker.

Til tross for dette har jeg ikke rørt noe av det andre som har stått på bordet.

 

Det var godt å komme i gang igjen i dag. MYE mindre smerter etterpå.

Lurer litt på om jeg får mer smerter av fetere mat. 

Skal sjekke dette ut litt. 

 

Maten i dag ble sånn:

 

FROKOST DAG 123:

Røkelaks, eggerøre og stekte poteter.

Lurer litt på hvorfor jeg ikke har oppdaget dette tidligere.

Det var jo helt nydelig!

 

LUNSJ DAG 123:

Lapskaus i dag også.

Må bruke opp restene etter svineribben.

Dette er en veldig fin måte å få i seg alt du trenger.

Kålrot, sellerirot, gulrot, løk og svineribbe.

 

MIDDAG DAG 123:

Juletallerken.

Her er det litt svineribbe, litt pinnekjøtt, rotmos, kokte grønnsaker og surkål.

Jeg stekte svineribben i en stekepanne. varmet pinnekjøttet i ovnen.

Kokte litt kålrabi, sellerirot og gulrot. Moste det med stavmikser.

Så da fikk jeg brukt opp nesten alt av rester.

 

Klem J

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg