EN SLANKERE JUL

Kjære leser.

Å så var det jul igjen.

Stresset senket seg og alle er på plass i julehuset på flaten.

Det ble bare 4 turer på butikken før vi klarte å få alt i huset….

Men jeg merker at folk får sjokk av meg for tiden.

To kommentarer på en dag… Selv om jeg føler meg ganske så stor enda, 

så vet jeg jo at jeg ser mindre ut… klarer bare ikke å se det helt selv.

Maten i dag ble nydelig.

 

FROKOST DAG 118:

     

Jeg hadde den vanlige havregrøten jeg, men resten av familien fikk en nydelig 

julefrokost!

 

LUNSJ DAG 118:

Tomatsuppe:

Hakkede tomater kokt sammen med litt løk og vann.

Hadde en liten skvett med fløte i også, før jeg moste det med stavmikser.

Servert med et kokt egg.

 

MIDDAG DAG 118:

Kalkunfilet med fløtegratinerte grønnsaker.

Kalkun: Stekte kalkunfileten i en stekepanne med salt og pepper.

Satte ovnen på 125 grader og satte fileten inn midt i ovnen i 2 timer.

 

Sellerirot og kålrot kuttet i biter, litt fløte og ost over.

225 grader midt i ovnen ca 25 min.

 

Kokte grønnsaker.

 

God jul alle sammen.

Klem J

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg