JULESTRESS

Kjære leser.

Nå er det i gang. Det derre jule stresset. 

Timer på kjøpesenter for å handle inn alt som skal i hus før jul.

Bake det jeg ønsker å bake. 

Vaske det som må vaskes.

Men må jeg bake? Må jeg vaske? Handle må jeg nesten.

Jeg har bakt litt, men vaskingen blir enkelt. 

 

  

Dagen i dag har vert slitsom. Jeg tåler lite stress. 

Så maten ble sånn i dag:

 

FROKOST DAG 115;

Havregrøt med banan. Som jeg pleier…

 

LUNSJ DAG 115:

Hamburger med søtpotet pommes.

Jeg skulle egentlig ikke ha søtpoteten, men det var så lite salat på burgeren,

så da endte jeg opp med å jukse i dag…. Det er egentlig ikke greit for meg.

MEN jeg følte ingen behov for å spise noe søtt eller brødmat.

 

MIDDAG DAG 115:

Brennende kjærlighet.

Stekte kjøttdeig, løk, paprika, gulrot og squash.

Hadde hakkede tomater over. Kokte det inn med salt, pepper, oregano og basillikum.

Laget selleri og blomkål mos. 

Hadde kjøttsausen i en ildfast form med mosen oppå.

Toppet det meg ost og stekte det på 225 grader i 25 min.

 

God mat på en travel dag. 

 

Klem J

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg