TILBAKE TIL VIRKELIGHETEN

Kjære leser.

Litt av en helg! Har vert i Bergen en tur. 

Fått levert julegaver i alle utkantene av byen i mitt hjerte.

Jeg reiste uten kjøkkenvekten min. Men det gikk faktisk fint.

Juleselskap på lørdagen med mine flott søstre, foreldre og besteforeldre.

Å siden jeg var så sjalu på minstesøsteren sin lue, så skal jeg få en egen.

 

MANDAGSMAT:

 

FROKOST DAG 114:

Havregrøt med banan.

 

LUNSJ DAG 114:

Omelett med masse grønnsaker og salat.

 

MIDDAG DAG 114:

Biffsnadder.

Ytrefilet av okse stekes i litt olje og grillkrydder.

Ha i gulrot, paprika, løk, blomkål og brokkoli i små biter.

Stek alt godt sammen og ha over litt fløte. koke det inn og server.

 

RESTEN av familien fikk kokt rist til.

 

Ha en fin kveld videre!

Klem J

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg