-27,5 KILO HVORDAN ER DET MULIG?

Kjære leser.

Jeg kan nesten ikke tro det.

Nov i fjor veide jeg 27,5 kilo mer. Er spent på om jeg klarer 30 kilo dette året.

Men jeg stresser ikke med det. Er helsen som er viktig nå.

       

Men jeg finner fortsatt ikke klær. Jeg ser jo de. men klarer ikke å finne noe som er 

stort nok til meg…. Hjernen er virkelig ikke med!

Lurer på hvor lang tid det tar før jeg klarer å kjøpe klær som passer meg.

Føler at jeg går rundt som et telt.

 

Jeg fryser også noe helt vanvittig! Er det mulig å være så kald?

Nå sover jeg med natt tøy min kjære sin dyne og min dobbeltdyne…. fryser da også!

Men våkner varm om natten da.

Nå er det bare å nyte kvelden videre!

klem J

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg