MAT I ALT JULESTRESSET

Kjære leser.

I dag lot jeg meg friste. Det er jo lucia.

Så jeg lot meg friste av bake lysten. Herlighet hvor godt det luktet i huset.

Men fristesen til å smake tok ikke over. Nei jeg tok ikke en bit… Hadde bare lyst å bake jeg.

Siden vi har tradisjonen i huset å bake 13 des kunne jeg ikke la vær.

Selv om jeg ikke vil ha, så må nesten ungene få.

 

Dagens mat ble sånn:

FROKOST DAG 111:

Havregrøt med banan i dag også….

 

LUNSJ DAG 111:

Fant ut at det gikk an å få kyllingsalat på burger king i dag.

Så da ble det julegaveshopping og lunsj.

 

MIDDAG DAG 111:

Plukkfisk:

Sellerirot, litt løk og blomkål kokt sammen og most.

Kokt gulrot og kokt lettsaltet torsk.

Litt purreløk og fløte røres sammen med alt det andre.

Salt og pepper.

Litt smeltet smør på toppen.

 

Et nydelig måltid.

 

klem J

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg