MAT PÅ EN TRAVEL TIRSDAG

Kjære leser.

Det har vert en travel dag. Har vert på gave leting og håndball avslutting.

For mange er jo det ikke så mye. Men for meg er det nok til å slite meg ut.

Måtte handle inn en del mat også.

Ler litt av meg selv når jeg ser hvor mye grønnsaker jeg handler.

Men dette er faktisk det viktigste med livsstilsendringen. 

Å ha maten tilgjengelig. Å ikke gå på butikken hver dag.

Lage handleliste og planlegge.

 

MAT:

 

FROKOST DAG 110:

Havregrøt med banan.

 

LUNSJ DAG 110:

Asparges suppe:

Jeg kjøpte et glass med asparges i lake.

Jeg brukte alt i glasset, litt løk og fløte.

Kokte det sammen i noen min og moset det med stavmikser.

Smakte til med salt og pepper.

Noen hele biter med asparges hadde jeg i til slutt.

 

MIDDAG DAG 110:

Kjøttboller med mos:

Mosen er sellerirot og blomkål. Kok det godt sammen mos det med stavmikser.

Smak til med salt og pepper. 1ss smør som saus.

Kjøttbollene er kjøttboller med grønnsaker i. De steker jeg litt i en panne.

Serveres med grønnsaker.

 

Resten av familien fikk potetmos og fløtesaus til.

 

Håper dette kan være noen tips.

 

Klem J

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg