MAT ETTER EN SLITSOM HELG

Kjære leser.

Våknet i dag å følte meg ikke så sliten som jeg hadde trodd.

Jeg pleier å være ganske utkjørt etter en full helg.

Men i dag var jeg ikke det. 

 

Jeg hadde en avtale i dag. Traff de jeg var på revmatisme sykehuset med i april.

Utrolig koselig å se de igjen. Savnet noen, men veldig kjekt med de som kom.

 

Dagens mat ble sånn:

 

Frokost dag 109:

Havregrøt med banan. 

30g havregryn 200g melk kokes sammen.

 

LUNSJ DAG 109:

Nå ble det ikke nøyaktig denne salaten til lunsj, men nesten.

Jeg glemte å ta bilde. Ble litt for opptatt med å mase.

 

MIDDAG DAG 109:

Lapskaus.

Gulrot, kålrot, løk, purreløk og selleri kokes mørt.

Jeg hadde bog skinke oppi. Det ble veldig godt.

Salt og pepper.

 

Nydelig mat på en kald mandag.

Klem J

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg