JULEBORD 2017

Kjære leser.

Blogget ikke i går. Hadde rett og slett ikke tid.

Stod opp å startet dagen med å bake 50 pizzaboller, 50 poser popcorn noen 

liter saft og kaffe. Dro rett til idrettshallen for å gjøre i stand der.

Fulgte laget mitt igjennom noen flotte kamper. 

    

Så var det avgårde 4 timer i bil. Julebordet med jobben til min kjære.

Utrolig koselig å samles sånn en gang i året.

Men jeg fikk noen reaksjoner på at jeg ikke drikker alkohol.

Folk tror vel ikke at jeg er like gøy uten. Men det er mitt valg.

Stod opp i dag til snøkledde holmer i havet. 

Fikk en nydelig frokost på hotellet.

Stekt egg og stekte poteter.

Med litt frukt.

 

Lunsj:

Lunsje ble salat på boks fra en bensinstasjon. Pluss en klementin.

 

Middag:

Middagen når jeg kom hjem ble biff med grønnsaker 

og most kålrot smakt til med salt og pepper.

 

Klem J

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg