MATEN SOM GIR MEG OVERSKUDD

Kjære leser.

Dag 2 med en kropp som ikke fungerer. 

Men jeg har det lille overskuddet jeg trenger for å få gjort det jeg skal i dag.

For bare 6 mnd siden hadde jeg aldri klart å fungere så bra, på en så dårlig dag.

Ser at det er mye lavtrykk i luften, lurer på om det er derfor jeg er dårlig.

 

Frokosten dag 104:

Havregrøten gir meg den energien jeg trenger om morgenen.

Sammen med banan og en klementin.

 

Lunsj dag 104:

Tomatsuppe med skinke og egg.

Hakkede tomater, løk og paprika kokes godt sammen med litt vann.

Moses med stavmikser og smakes til med salt, pepper, basillikum og litt oregano.

Jeg brukte litt bogskinke og kokte 1 egg.

 

Middag dag 104:

Skinkegrateng.

Bogskinke, brokkoli, paprika, purreløk, løk og selleri kuttes i biter.

Tilsett litt hakkede tomater, salt pepper og basillikum.

ha alt i en ildfast form med litt ost over.

Stekes midt i ovnen på 225 grader i 20 min.

 

Var veldig grei og næringsrik mat på en litt dårlig dag.

 

Men siden det er advent begynte ungene med litt aktiviteter.

Folk måper når jeg sier at jeg over hodet ikke blir fristet av dette.

Ikke et snev av lyst på noe av det! Det er så sykt at det er skremmende!

Kakemenn som var en av barndoms favorittene….. Nei jeg har ikke litt lyst på!

 

Når ikke dette frister en gang da er det noe som virker.

Eller kanskje har sluttet å virke….

Jeg har aldri gått en desember uten å spise godterier til bygging av pepperkakehus!

 

Klem J

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg