KAN JEG FAKTISK BLI FRISKERE BARE AV MATEN

Kjære leser.

Noe som surrer i hodet mitt innimellom er jo om jeg kan bli frisk.

Kan kostholdet mitt tidligere ha påvirket hvordan kroppen og hjernen min har hatt det?

 

Jeg mener at kostholdet kombinert med mange traumatiske hendelser trigget sykdommen.

Men nå når kostholdet ikke inneholder sukker og mel, kan jeg da bli bra?

For meg har det vert en omvelting uten ord… nesten…

Traumene jeg en gang opplevde sitter ikke så fast i kroppen lenger.

Det er som om hjernen min har plass til alt det gode i livet.

Den har klart å kvitte seg med det å være et offer.

Hjernen har gitt plass til de gode opplevelsene. Dette burde blitt forsket på!

Kostholdet har altså endret livet mitt på måter dere ikke kan forstå.

Kroppen føles bedre. Utmattelsen er ikke der hver dag. 

Jeg fungerer for første gang på mange år.

 

Jeg må også si at Bailine har en god effekt på smertene.

Elektrode behandlingen har ført til MYE mindre smerter.

Som igjen får meg til å tenke klarere og mer fornuftig!

      

En lettere kropp og et lettere sinn…..

Det står i boken “spis deg fri” Lykkelig, slankere og fri…

De hadde rett. 

 

Klem J

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg