NY UKE NYE MULIGHETER

Kjære leser.

Er det ikke typisk oss mennesker å starte på nytt hver mandag.

Jeg pleide i hvert fall det. 

Mandag vil si Bailine trening. Hos min fantastiske terapeut.

Jeg trodde jeg var sent ute i dag, så jeg fikk ikke satt ansiktet på engang…

Men hvem bryr seg vel om det???

 

 

FROKOST DAG 102:

Yoghurt naturelle med havregryn og ananas.

Godt med litt forandring.

 

LUNSJ DAG 102:

Rester av maten i går.

Røkt svinekam delt opp i terninger.

Squash, paprika, purreløk, brokkoli, selleri og hakkede tomater

Kuttes i terninger.

Blandes godt sammen med salt, pepper og litt ost på toppen.

Stekes på 225 grader i ca 20 min midt i ovnen.

 

MIDDAG DAG 102:

Grillet kylling lår.

Selleri og blomkål mos.

Kokte grønnsaker.

Enkelt, men sunt på en mandag.

 

Klem J

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg