TORSDAG OG TILBAKE TIL HVERDAGEN

Kjære leser.

Noen hektiske dager er over. Nå kan roen senke seg.

Jeg klarte meg igjennom min første bursdag uten problem! 

Hadde en nydelig dag med de beste i verden!

 

Maten for i dag:

 

FROKOSTt:

Grøten min. 30 g havregryn, 200 g melk og 1 banan.

 

LUNSJ:

PLUKKFISK:

Sellerirot og blomkål kokes mørt og moses med stavmikser.

Gulrot og løk kokes mørt.

Kokt lettsaltet torsk deles i biter.

Alt blandes i en gryte og smakes til med salt,pepper og en skvett melk.

Rør inn vårløk til slutt.

Jeg hadde 1 ts smeltet smør over.

 

MIDDAG:

Urte marinert laks:

Bakte laksen på 225 grader i 30 min, midt i ovnen.

Laget sellerirot mos. 

Stekte litt løk og kokte grønnsaker.

Serverte med 1 ts rømme.

 

DAGENS MAT TIPS!

 

Klem J

 

#mattips #plukkfisk #laks #havregrøt #livsstilsendring #spisdegfri

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg