LIVSSTILEN SOM GJØR MEG LYKKELIG

Kjære leser.

Jeg er lykkelig.

Når jeg kjenner på følelsen inni meg så stemmer den.

Sånn har jeg aldri følt det før… eller det har jeg, men da varte den i ca 15 sek.

Når jeg trykket magen full av mat som var full av sukker og mel!

Et kosthold uten sukker og mel fører ikke i mitt tilfelle til at jeg har lyst på det.

Tvert imot. Jeg har ikke lyst på det. Jeg kjenner ikke trangen til å spise det.

Det er helt rart. For jeg går å venter på at jeg skal ha lyst på noe som ikke er på planen.

Jeg utfordrer meg selv hele veien. Men lysten kommer ikke. 

Noen ganger må jeg knipe meg i armen for å forstå dette.

Selv på min egen bursdag har jeg ikke lyst på kake.

Jeg vil heller kose meg med familien. Jeg laget jo sveler til de. 

DET BESTE JEG VISSTE.

Har fått høre at jeg kan unne meg noe godt på en sånn dag.

Men jeg avtalte med meg selv at det skulle jeg ikke i dag.

Nøkkelen er å ta en dag om gangen.

Noe som har ført til en frihet dere ikke kan forstå.

Bailine hjelper meg med oppstramming og smertelindring. De trener kroppen min også.

Jeg elsker å gå der. Jeg merker at huden strammer seg og musklene jobber.

Jeg merker også at jeg har mye bedre blodsirkulasjon. Noe som jeg tror hjelper på smerter.

 

Nå har livet mitt fått farger. Før var det bare grått!

 

Klem J

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg