HELGEMATEN SOM GJORDE SUSEN

Kjære leser.

Vil dele litt av det gode jeg spiste i helgen.

Lørdag laget vi pulled pork.

Svinenakken stod i ovenen i 18 timer.

Da kunne jeg åpne den å ta ut litt til meg. De andre kunne jo spise med marinaden.

Men etter at jeg oppdaget at min gode venn hadde hatt sukker i marinaden,

 måtte jeg åpne den å ta ut midten. 

Det ble et nydelig måltid. Jeg kokte litt grønnsaker og spiste litt hjemmelaget coleslaw. 

Det ble nydelig!

Gratinert pølsegryte:

Alle grønnsakene jeg liker kuttet i terninger.

En god kjøttpølse deles i terninger og blandes sammen med hakkede tomater,

grønnsakene, salt pepper og litt fersk basillikum.

Litt ost på toppen. 225 grader midt i ovnen i 25 min.

 

Nydelig!

 

Klem J

 

#pulledpork #grønnsaker #livstilsendring #pølsegryte 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg