UTFORDRINGEN MED SLANKING PÅ REISE

Kjære leser.

Da er jeg tilbake fra en hektisk helg i Bergen.

Jeg måtte planlegge dagene nøye. Jeg laget alt klart før avreise.

Jeg hadde ferdig oppmålt og oppkuttet grønnsaker og kjøtt med meg. 

Jeg lånte noen panner og litt varme for å lage det, men det ble enkelt når jeg hadde planlagt alt.

Suppe og salat i bilen.

Det var enklere å følge en slik diett på tur med god planlegging.

Godt var det også!

Alt er mulig!

Å jeg unngikk å spise det jeg pleier på en helgetur til Bergen.

Det ble ikke pizza boller og hveteboller på meg.

Boksen med pepperkaker fristet ikke en gang! 

MEN jeg følte meg litt merkelig når jeg dukket opp i barnedåp med egen mat. 

Eller når min kjære mormor laget deilig kvelds så måtte jeg takke fint nei, men tok en kopp te.

Jeg merker at forståelsen fra andre rundt meg er der, men jeg føler at 

alle synes synd på meg. 

I selskapet på lørdagen ble det servert kake, jeg tenkte ikke tanken engang på å smake.

Men når de andre får vondt av meg fordi at jeg velger å ikke spise kake,

ja da er det litt flaut. 

I barnedåpen ble det også litt blikk og kommentarer på at jeg

valgte å ikke spise kaker. Det såg jo helt fantastisk ut.

Men jeg har selv valgt å spise kun mine planlagte måltider.

Jeg har det ikke vondt. Får det mye verre om jeg spiser utenfor planen.

 

Ta godt vare på hverandre!

Klem J

#reisemat #salat #slanking #livstilsendring #planlegging

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg