DETTE ER TIL DEG SOM HATER KROPPEN MIN

Kjære leser.

Dette skriver jeg til deg som hater kroppen min.

Du som ikke kan annet enn å kritisere den. 

Du som synes at jeg er ekkel som overvektig.

Du som ler bak ryggen min å tror at jeg er lat.

Du som aldri har trodd at jeg har prøvd alt.

Du som ser utenpå å ikke inni.

Du som mener at jeg aldri klarer å gå ned i vekt.

Du som adri har hatt troen på meg.

 

Jeg har følelser jeg også. selv om de er begravd dypt inne under fettet.

Det føles ikke godt å hele tiden få bekreftet at du ikke er bra nok.

Kan ikke du se det som er inne i meg. Den personen jeg er.

Overvekten er ikke den jeg er. 

Tenk at mennesker kan være så stygge med hverandre.

Jeg har hele livet jobbet med å kompensere for utseende mitt.

Jeg har trodd at på grunn av mitt dårlige utseende må jeg være snill med alle.

Det har ført meg ut i mange dårlige situasjoner.

Men jeg skal ikke slutte å spre kjærlighet. 

For størst av alt er faktisk kjærligheten. 

klem J

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg