HVORDAN KRYMPE 133 CM I BREDDEN…..

Kjære leser.

Mandag Bailine trening, vekt og i dag måling.

Når jeg kom inn til nydelige Kathrine i dag, sier hun “du blir smalere og smalere du”.

Ja det ser sånn ut ja. Vekten var godt over -20 kg nå. altså nesten 25 kilo på ett år.

Siden Mai i år har jeg mistet 133 cm også. Det mest imponerende er at det er -44 cm på 2 mnd.

For en følelse du får inni deg når du ser resultater.

Fettprosenten gikk ned 10.6 % også.

Utrolig godt å se at alt jeg jobber med hver dag lønner seg!

Jeg merker også at elektrodemaskinen virker bedre nå.

Padsene får bedre tak i muskulaturen. Jeg kjenner også at det gjør noe med blodsirkulasjonen.

Kroppen virker friskere etter 30 min behandling.

Hvem ønsker vel ikke å få formet kroppen sånn som de ønsker.

Jeg var så skeptisk til dette, men nå vet jeg at det virker.

Og når mannen i huset klager over lite å knipe i for tiden, får jeg bekreftet at det skjer noe.

Bare denne uken har jeg mistet 1,5 kg. noe som for meg var usannsynlig for 6 mnd siden!

 

Takk for all hjelp! Gleder meg til onsdag!

 

Klem J

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg