SUNN START PÅ UKEN.

Kjære leser.

Da var det mandag.

Den dagen i uken flest starter en ny slankekur.

Den varer til ca kl 17.30 noen ganger 20.30 onsdag. Eller tar jeg helt feil?

Min har var i 86 dager. Ingen juksing, ikken smaking eller fingeren på kanten av bollen.

Har holdt meg til mine klare linjer i 86 dager! Det er imponerende for å være meg!

 

FROKOST DAG 86:

GRØT. 30 g korn og 200 g melk.

 

LUNSJ DAG 86:

Pai uten paideig:

Kutt opp squash, selleri, paprika, løk og vårløk i terninger.

Bland sammen 1-2 egg. Ha eggene over grønnsakene i en ildfast form.

Salt og pepper.

Ost på toppen. 

Stek på 225 grader i 15 min midt i ovnene. 

Server med salat etter ønske.

 

MIDDAG DAG 86:

Stekt torsk med rotmos.

Stek torsken forsiktig i litt olje eller smør.

Ha salt og pepper på. Legg gjerne en sitron skive i pannen også.

Kok sammen gulrot, kålrabi og sellerirot.

Mos med stavmikser og smak til med salt og pepper.

Kok grønnsakene til de er nesten gjennomkokt.

Da smaker de best og inneholder med av det kroppen trenger.

 

 Resten av familien fikk fiskepinner og poteter.

 

Klem J

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg