DET DU GJØR ER FARLIG, TA HELLER EN SLANKEOPERASJON.

Kjære leser.

Har den siste tiden fått spørsmål om bright line eating er bra for meg.

Enkelte mennesker kan ikke se for seg et liv uten den berømte brødskiva.

Eller litt helgekos i form av chips eller godis.

  3 mnd siden og i dag    

 

JA dette er bra for meg. Det er ikke farlig å slutte å spise mel og sukker.

Tvert imot! Sukker og mel er som narkotika i min kropp.

Jeg klarer bare ikke å slutte.

Du gir jo ikke en narkoman litt narkotika hver dag, så da kan ikke jeg ha sukker og mel heller.

Det rare er at mel og sukker lages på samme måte som heroin og kokain.

Det påvirker samme sted i hjernen som narkotika. Noe som igjen gjør at det er avhengighetsskapende. 

Men folk skal ha det nært seg hele tiden!

Jeg fortår jo at folk tenker at det er farlig å kutte ut enkelte ting.

Vi er vokst opp med brødskiva i munnen og brunosten i hånden.

Men vi trenger ikke brød. Vi trenger ikke mel. Vi trenger i hvertfall ikke sukker!

 

Det er mye farligere å ta en slankeoperasjon som mange har foreslått til meg.

Ja folk har spurt meg om det ikke er bedre å gjøre det. Nei for en hjerne som min er det ikke det.

For jeg måtte uansett ha kuttet mel og sukker for å ikke gå opp igjen i vekt.

Når det er sagt så beundrer jeg de som gjør det. De er mye tøffere enn meg!

Kroppen den trenger litt fett, litt proteiner og litt karbohydrater for å lage energi.

Den trenger også vitaminer og mineraler du finner i grønnsaker og frukt.

Fiber også, men det trenger ikke å komme fra brød. Fiber får du i grønnsaker og frukt.

 Korn produkter er en god kilde til fiber. MEN du trenger ikke å male kornet i stykker.

Ta ut det fineste av kornet og gjøre det om til et konsentrert pulver.

         

Så til dere skeptikere så er dette en trygg måte å endre livsstil på.

Jeg gir kroppen det den trenger og tar vekk det som skader den!

Og får en kropp som er lykkelig, fri, slankere (etter hvert) og friskere.

Klem J

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg