HVILKEN SLANKEKUR PASSER FOR MEG?

Kjære lesere.

Det å navigere seg igjennom så vanvittig mange råd og tips og måter å gå ned i vekt på, 

er utrolig vanskelig! Jeg har prøv det meste. jeg har feilet det meste også!

                      -Som 14 åring prøvde jeg å slutte å spise…. fungerte ikke så lenge!

                      -Noen år senene prøvde jeg en nudel diett… veldig dårlig valg.

                      -Så hadde jeg noen år der jeg spiste lite og ofte, det virket.

                       Jeg veide 80 kg.

                      -Så, når jeg hadde blitt mor bestemte jeg meg for å prøve Grethe roede.

                      5 kurs og ned 10 kg. og så opp igjen minst 15.

                    -Noka dietten holdt i 3 uker før jeg truet broren til en venninne på livet om han ikke kjøpte med 

                     en hamburger til meg også!!

                    -Så var det 13 dager kuren… det dummeste jeg noen gang har vert borti! Med tunfisk… noe jeg ikke takler…

                      og oliven…. hva er godt med det liksom…. å så de grusomme sardinene…. får frysninger!

                   -Så var det piller, alt mulig av slankepiller! Ikke en eneste virket!

                   -Lavkarbo virket til jeg holdt på å kaste opp av bacon og egg! så var det opp igjen.

                   -Kaffe slanking…. En kaffe som skulle gjøre meg slank… hvor dum er jeg…

                   -Telle kcal hele døgnet….. virket til det kom et selskap eller høytid…eller bare lørdag…

                  -5-2 gikk ned 3 kg på 3 mnd…. konklusjon virker ikke!

                  -Alle shaker jeg har prøvd har heller ikke virket. 

                  -Jucing…. trodde jeg skulle dø etter en uke. Hadde store problemer meg å bevege meg!

                  -Running for wigth loss, Ja prøvde det noen uker. Måtte sove i 2 timer etter hver økt! gikk ikke ned.

                 -Lifsum, jeg prøvde s godt jeg kunne å følge alt, trente til maraton hver dag.

                 Forbrente 800-1000 kcal på trening hver dag. spiste 1500 kcal…… Jeg slet meg totalt ut!

                 Holdt på sånn i 2 år. 2 år trente jeg til maraton. Aldri mer! Kroppen ville ikke mer til slutt.

                -Bailine… det virker, men det går sent. De finner det som passer til din kropp.

                -Bright line eating… det virker! Mer enn noe annet! 

Så min konklusjon er at min kropp tåler ikke noe som har med sukker og mel å gjøre.

Gleder meg til fortsettelsen.

Klem J

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg