Mat på en vond tirsdag.

Kjære leser.

I dag sliter jeg med mye smerter. Kroppen har gitt klar beskjed om at den ikke vil ha et hardkjør

som i går, flere ganger! Igjen så trodde jeg at jeg kunne presse grensene, men det nekter kroppen.

Alt jeg gjør tar dobbelt så lang tid i dag. Skal jeg reise meg må jeg gjøre det sakte. 

Bare å gå er så vondt at jeg har lyst å rive av meg beina!

Men det nytter ikke å legge seg ned. Nå er det bare å bite tennene sammen å fullføre dagen.

 

FROKOST DAG 80:

30 g havregryn 200 g melk kokes sammen til grøt.

Søtet med friske bær.

 

LUNSJ DAG 80:

Gratinerte grønnsaker og karbonade:

Jeg kuttet opp det jeg liker av grønnsaker (gulrot, selleri, blomkål, brokkoli, kålrabi og løk)

Har det i en ildfast form med litt fløte i bunn og ost på toppen.

225 grader i 20 min.

Karbonadedeigen tilsetter jeg litt salt og pepper og knar den godt sammen.

Steker den på middels høy varme til saften som renner ut er klar og ikke rød.

 

MIDDAG DAG 80:

Kjøttpudding:

Valgte å jukse i dag. kjøpte ferdig kjøttpudding, men passet på å velge en som ikke hadde sukker 

eller mel blandt de 3 første ingrediensene.

Varmet ertestuing jeg hadde fryst ned fra søndag og varmet noen frosne grønnsaker.

Enkelt på en dårlig dag!

 

Klem J

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg