Hvordan stoppe en negativ start på dagen?

Kjære leser.

Som jeg skrev tidligere gikk det fort i svingene i dag morges!

Det kan fort føre til en veldig dårlig dag!

Men det kan jeg ikke tillate meg! Jeg tar det egentlig knusende med ro.

Gjør det som må gjøres. Bare 100 ganger fortere. 

Hvis du får en dårlig start på dagen, hvor ofte ødelegger ikke det resten av dagen?

Du er irritert for alt som har gått galt og sender ut mye negativt.

Hva med å bare godta at det ble litt hektisk. Å gjøre det beste utav situasjonen.

Men uten å være negativ. Uten å skrike og stresse. 

Det virker faktisk! Ikke la en liten ting om morgenen eller i løpet av dagen ødelegge resten av dagen.

 

Jeg fikk en vanvittig god treningsøkt hos fysioterapauten. 

Trente med et smil.

Jeg fikk også en god økt hos #Bailine. 

Stress er bare unødvendig på sånne dager. Bare det å kunne stoppe opp og puste helt ned i magen, 

reduserer stress. Det er heller ikke noe poeng i å si negative ting til deg selv. 

Da sprer du bare den negative effekten videre.

De sier at sterke farger gjør deg mer glad… så da går jeg i sjokkrosa!

Smil!

 

Klem J

6 kommentarer

Siste innlegg