Mandagen startet VELDIG brått!

Kjære leser.

Ja… Jeg våknet 7.58 i morges… Vi kjørte hjemmenfra 8.13 og ungene var ute av bilen og på vei til klassene siden 8.17..

Det var litt av et styr. Har nesten dårlig samvittighet for minstemann som følte at han ikke fikk kle på seg engang…

Jeg skulle videre til fysioterapeuten. Som i dag ga meg et nytt treningsopplegg.

Gleder meg til å følge den noen uker!

Har ikke trent så mye på trenings senteret i det siste. Energien må spares på i perioder.

Men nå er jeg i gang igjen. tenker 2 dager i uken med trenings opplegget og 2 dager med Bailine.

 

FROKOST DAG 79:

#Havresuppe:

30 g havregryn og 225 g melk. kokes sammen i noen min. Ikke til det blir grøt.

Banan som søtstoff.

 

Etter fysioen var det rett til Bailine for trening og oppfølging der.

Som vanlig ble jeg tatt godt i mot! Alltid så kjekt å være der!

 

LUNSJ DAG 79:

#Blomkålsuppe :

Jeg tok 1,5 dl fløte og 3 dl vann, hadde blomkålen oppi og kokte de nesten myke.

Tok ut noen buketter og kokte resten myke.

Moste det hele med stavmikser og smakte til med salt og pepper. Kjempegodt!

Serverte med blomkål bitene jeg tok ut.

 

MIDDAG DAG 79:

#Fiskegrateng :

Jeg delte opp litt løk, gulrot, kålrot og selleri i staver.

Delte opp fisken i passelige stykker og blandet det sammen med grønnsakene.

La alt i en ildfast form. Salt og pepper over.

Så har jeg litt fløte i, så det dekker bunnen av formen.

Topper med ost. stekers på 225 grader i can 30 min midt i ovnen.

 

Klem J 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg