KLÆRENE PASSER JO IKKE!!

Kjære lesere.

Tusen takk til dere alle. Dere som leser, dere som liker og deler.

Jeg er så takknemlig for dere alle. 

Prøvde noen klær i går kveld. Klær jeg har gledet meg til å bruke.

MEN som nå er altfor stor! Jeg ble så lei meg.

Tenk at jeg skulle ende der. At klær jeg har spart på skulle bli for stor.

 

Etter at jeg hadde fått sørget ferdig, fortalte jeg dette til en venninne som bare lo av meg.

For et luksus problem. Jeg må nok frem med symaskinen å sy inn det jeg kan sy inn…

Men jeg må nok etter hvert erstatte garderoben.

Genser ble kjole!

 

Jeg har i flere år kjøpt klær som ikke passer i håp om at en dag vil de passe.

Jeg har så mye klær som en gang var så liten at jeg ikke kunne drømme om at de passet.

Jeg har fine klær som nå ser ut som svære gardiner på meg.

 Tror det blir en opprydning i skapet denne helgen! 

  Første dag og i dag 

 

Klem J

 

 

 

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg