SUNN MAT PÅ EN VANLIG TORSDAG

Kjære leser.

Torsdagen er her. Det nærmer seg helg.

Denne helgen skal vi feire minstegutten min. Noe som potensielt kan være en utfordring.

Men jeg har forberedt meg godt, å vet hva jeg skal gjøre om suget blir for sterkt.

 

FROKOST DAG 68:

#bananpannekaker :

1 banan 2 egg 30 g havregryn.

Mos bananen med en gaffel, visp inn 2 egg og 30 g havregryn. stekes i litt smør.

 

LUNSJ DAG 68:

Lunsj på veien.

#kyllingsalat :

Tok salat fra en salatbar, gikk i ferskvaredisken å fikk et lår med stekt kylling. 

Raskt og enkelt.

 

#lavkarbolasagne :

Stek kjøttdeigen, tilsett løk, gulrot, paprika og hakkede tomater.

Ha en skvett melk i.

kok det godt inn…. det gjorde ikke jeg lenge nok.

Tilsatt salt pepper, basillikum og oregano.

Kutt opp squash i skiver å legg de i bunnen av formen.

Ha kjøtt fyllet over og topp med ost.

Stekes på 225 grader i ca 25 min, midt i ovnen. 

 

Noen tips til deg på en helt vanlig torsdag.

Klem J

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg