Tirsdags mat på selveste helloween

Kjære leser.

I dag er det helloween, den skumleste dagen i året.

Vi er klar! kostymer er laget og sminken ligger klar.

Men vi må jo spise også. her er noen tips til måltid på en vanlig ukedag:

 

FROKOST DAG 66:

Yoghurt med havregryn, banan og druer.

 

LUNSJ DAG 66:

Jeg måtte en tur på Kvadrat i dag. Tilbudene til meg er ikke så store der.

Så jeg endte opp med å gå på Meny. tok meg noe salat i en boks og fikk noen 

biff strimler som var stekt med paprika og løk som jeg kunne blande i salaten.

NYDELIG!!!

 

MIDDAG DAG 66:

#Spagetti ala J

I dag gjør jeg det enkelt!

Stek kjøttdeig med litt pepper. Tilsett hakkede tomater, hvitløks pulver,salt,pepper og basillikum.

Kok dette godt sammen.

Kutt squashen i strimler, kok de i 1 min å sil av.

Der har du middag på 10 min.

RESTEN av familien får vanlig spagetti til.

 

Ha en SUUUUPER Halloween alle sammen!

Klem J

4 kommentarer

Siste innlegg