KOS PÅ EN LØRDAG!

Kjære leser.

 

Så var lørdagen her igjen. Ungene har mast siden i går om dette lørdagsgodtet….

Tenkte å gi de smoothie og popcorn i dag. Litt alternativ til smågodt og sjokolade.

De kommer sikkert ikke til å bli så veldig glad i meg, men det får no bare være.

 

FROKOST DAG 63:

   

#bananpannekaker :

1 banan, 2 egg og 30 g havregryn.

Mos bananen med en gaffel.

Rør inn eggene og havregrynen og stek på en steketakke eller stekepanne.

 

LUNSJ DAG 63:

#Fiskesuppe :

Dette er en fiskesuppe uten jevning.

Jeg koker opp ca 2 dl vann legger fisken oppi å trekker den noen min.

Tar ut fisken og tilsette fiskebuljong 1 dl fløte og 1 dl melk.

koker dette opp og tilsetter grønnsakene.

Gulrot, sellerirot, kålrabi og hodekål som jeg har strimlet.

Koker grønnsakene ferdig smaker til med salt, pepper og litt sitron.

Tilsetter fisken når jeg skal spise.

 

Du kan jevne suppen med maizena, men jeg spiser jo ikke sånt. Den var like god uten!

 

MIDDAG DAG 63:

#lørdagspizza :

Bunnen er som sist lørdag.

I dag toppet jeg den med chorizo pølse og kokt skinke.

Det ble fantastisk!

Jeg kokte hakkede tomater og krydder noen min i en kjele. 

Denne pizzaen er helt fantastisk. Når resten av familien spiser “vanlig” pizza blir jeg ikke sjalu!!!!

Jeg gleder meg til hver lørdag!!!!!!

Gode tips fra meg på fin lørdag!

Klem J

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg