STØTTEAPPARATET I LIVSSTILSENDRINGEN

Kjære leser.

For å lykkes med noe, er det viktig å ha gode folk rundt seg. Folk å dele opp og nedturer.

Det er også nødvendig å kvitte seg med de tingene i livet som lager negative tanker og følelser.

Lykkelige mennesker lykkes oftere med ting de gjør. 

Folkene rundt deg påvirker deg på alle måter. Sier noen noe negativ, vil du føle deg negativ. 

Har du mennesker i livet ditt som bare sier negative ting til deg blir du negativ til deg selv.

Hvis du samler på positive ting i livet, vil ting gå lettere og du vil bli positiv til deg selv. Du vil også få troen på deg selv.

Har du ikke troen på at du klarer noe, ja så klarer du det ikke. 

Så da er det viktig med folk rundt deg som viser at de har troen på deg og er positiv! 

 

Når du skal legge om livsstilen din så er det også viktig å ha noen å dele ting med.

Jeg er så heldig at jeg har mange mennesker i livet mitt som heier meg frem, samtidig får jeg høre at folk jeg ikke kjenner

også heier meg frem. Det er så utrolig hyggelig! Å varmer hjertet mitt.

Det å få høre at jeg motiverer andre er så rørende.

Det er viktig for meg å kunne hjelpe andre som har det sånn som jeg hadde det.

MEN tidligere har jeg hatt noen få mennesker i livet mitt som har spredt negative tanker i hodet mitt.

De fikk meg til å miste toren på meg selv og det jeg har holdt på med!

Det å kvitte seg med sånne negative personer har gjort mye med fremgangen min.

Jeg har fått fokus over på det som er viktig i livet.

Nå kan jeg puste uten å føle meg kvelt, å jeg kan være stolt av meg selv uten å føle at jeg ikke er god nok!

Jeg kan være lykkelig.

 

Altså… jeg har dårlige dager innimellom jeg også…

 

Klem J

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg