VERDENS BESTE SLANKEPIZZA

Kjære leser.

#Lørdag…. Snopedagen…Den dagen i uken vi ikke slanker oss….

eller kan vi slanke oss på lørdagen samtidig som vi koser oss med god mat?

Opskriften på denne herligheten kommer lenger nede.

#FROKOST DAG 57:

#Bananpannekaker

Jeg er super fornøyd med at jeg fikk de til så bra i dag! Disse metter veldig!

1 banan moses med en gaffel, 2 egg røres inn med 30 g havregryn.

stekes lysebrune på begge sider i litt smør.

#LUNCH DAG 57:

Blomkål og brokkolisuppe, med stekt skinke.

Kutter opp blomkål og brokkoli i buketter.

Koker blomkålen og brokkolien med 50/50 vann g melk til rett under de overste bukettene.

Jeg steker oppstrimlet kokt skinke i en stekepanne.

Når blomkålen og brokkolien er kokt, moser jeg den med en stavmikser.

Smak til med salt pepper og litt buljong.

LØRDAGS MIDDAG DAG 57:

 #Pizza:

BUNN:

1,5 oz ost

1 ts rømme

1 ts egg

1 ts hvitløkspulver

 osten og rømmen smeltes i mikroen.

Bland i resten.

Stekes på 225 grader i ca 15 min.

Fyll: hakkede tomater med oregano, rosmarin, basilikum, salt og pepper.

Fyllet:

10 oz med grønnsaker.

Hakkede tomater, løk og paprika stekes sammen.

Vei opp 4 oz saus.

Tilsett kjøttdeig eller annet kjøtt du vil ha på pizzaen, 1 oz.

Smakes til med oregano, basillikum, rosmarin, salt og pepper.

Serveres med 6 oz salat.

1 oz ost på toppen

Til resten av familien gjør jeg det samme, bare med vanlig pizzabunn.

Håper dette er noen tips til en god lørdag!

Klem J

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg