VEIN TIL BEDRE #HELSE

Kjære lesere.

Jeg har lyst å dele min vei til bedre helse og en slankere kropp. Jeg er ikke i mål, men på god vei.

Jeg startet lenge før dette, men dette bildet ble en start. Juli 2017. På ferie med de flotteste menneskene i livet mitt.

Da jeg så bildet kjente jeg en stor sorg inne i hjertet mitt. Hele mitt voksne liv hadde jeg vert overvektig. 

Jeg hadde prøvd alt! virkelig alt! kur etter kur, siden jeg var 14 år. Det varte en liten stund, så var jeg tilbake igjen i gamle spor.

Jeg kom aldri helt i mål, å gikk opp til der kroppen trodde det var best å være.

Jeg har også fibromyalgi, som gjør at jeg aldri vet hvordan dagene blir. 

!

Trening 6 dager i uken hjalp ikke. 

Jeg fikk tilbud om behandling på noe som heter Bailine. 

Men vekten sto stille etter de første 5 kg… Jeg var frustrert og langt nede. jeg trente 4-6 dager i uken 

pluss elektrode treningen 2 ganger i uken hos Bailine. 

Så dukket boken opp… #spisdegfri… jeg tenkte at dette er redningen min. 

Leste den ut på 2 dager… Boken traff meg rett i hjertet!

 

I dag er det 52 dager siden jeg startet. 52 dager uten medisiner. og 52 dager som har forandret livet mitt!

Og har gjort meg 10 kg lettere.

Jeg kommer til å dele mat oppskrifter og tips! Men jeg anbefaler å lese boken. 

Klem til dere 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg