SPRER DU LYS ELLER MØRKE RUNDT DEG?

Kjære leser.

Du vet at du blir i godt humør bare av å høre

at enkelte mennesker skal komme på besøk.

Men du kan bli i dårlig humør av at andre kommer på besøk.

Noen mennesker er som lyset, og noen er som mørket.

Dette fascinerer meg veldig.

Hvordan noen mennesker kan spre glede rundt seg,

når andre kan spre ulykke og negative ord og handlinger.

Mange tenker at de ikke kan velge hva de skal vær,

på grunn av alt andre har gjort mot dem.

Men du kan velge om du vil være mørket eller lyset.

Du kan faktisk velge om du skal fokusere på alt negativt i livet,

eller om du skal fokusere på det positive og gøye.

Du trenger ikke å ta med deg dårlige hendelser og opplevelser

resten av livet. Du kan la de være i fortiden og velge

hvordan du skal ha det i dag.

Med nye postive øyne traff jeg en dame, i går.

En dame som lyser styrke.

Men i går fikk jeg se at det er mer bak styrken.

Det er et omsorgsmenneske der også.

Lenge har jeg tenkt at denne damen er sterk med

sterke meninger. I dag ser jeg et nydelig menneske,

som går mye dypere en den harde masken.

Et menneske som sprer lys og styrke rundt seg.

Helt og fullt seg selv, slik det var meningen å være.

For jeg tror vi er ment til å være oss selv.

Jeg tror det å være oss selv og kjenne etter på hva som

er greit for oss, er nøkkelen til glede og lykke.

Så hvilken fot velger du å våkne med i morgen?

Hvem ønsker du å være i ditt liv?

 

FROKOST:

Ostesmørbrød:

 

1 stk Proteinrundstykke.

0,5 oz skinke

0,75 oz ost

pizzakrydder.

Stekes i ovnen på 225 grader i 8 min.

 

LUNSJ:

Gryterett med salat:

 

4 oz stekt kjøttdeig.

7 oz grønnsaker av eget valg,

jeg brukte, frosne blomkål, brokkoli, gulrot og erter.

Litt rå løk og paprika.

4 oz hakkede tomater.

1 oz fløte.

Salt, pepper, chilipulver, basillikum og oregano.

Veide opp hele retten plusset sammen

alt og fant ute at jeg manglet 2 oz.

Så da ble det 2 oz salat ved siden av.

 

MIDDAG:

Laksetaco:

 

8 oz salat av eget ønske.

2 oz avocado (som grønnsak, maks 2 oz på vektnedgang)

4 oz stekt laks met tacokrydder.

2 oz lettrømme.

 

KLEM J.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg