NÅR EN DØR LUKKES ÅPNES EN NY

Kjære leser.

Helgen har bare forsvunnet og det har starten på uken også.

Lørdag var jeg 7 timer i idrettshallen som leder for 

håndballen i min kommune. 

Etter 7 timer med minihåndball gikk vi en 2 timers tur 

i skogen, med hodelykter og grillmat.

Joda som om ikke det var nok så feiret

vi en 80 årsdag søndagen, coaching på mandagen 

og håndballtrening igjen i kveld.

Jeg holder sakte men sikkert på å lande her.

Men før jeg lander, sitter jeg å fryder meg over 

at jeg har vert så tøff å søkt meg inn på en utdannelse

innen coach mentoring.

Gleder meg som et lite barn til hva dette vil gi meg.

Jeg vet jo at jeg har et hjelpende hjerte.

Jeg må bare lære meg å bruke det riktig.

Det er jeg ganske sikker på at denne utdannelsen vil gi meg.


 

FROKOST 1 ÅR DAG 89:

Risgrøt:

1 oz risgrøt gryn.

8 oz melk.

Vann etter behov.

Kok dette godt sammen.

Det kan fort gå en 30-35 min å koke grøten skikkelig inn.

Så jeg gjør det slik:

Band alt sammen i en ildfast form.

tilsett 2 dl vann i tillegg.

Sett den ildfaste formen med lokk i ovnen på 70 grader over natten.

Ta den ut om morgenen og server med 6 oz banan.

 

LUNSJ 1 ÅR DAG 89:

Salat med fetaost og oliven:

10 oz salat, tomater og løk.

2 oz fetaost.

1 oz oliven.

1 ts olje.

VEDLIKEHOLD:

4 oz kokt og stekt søtpotet terninger.

 

MIDDAG 1 ÅR DAG 89:

Servelatpølse:

4 oz stekt servelatpølse.

5 oz stekte wook grønnsaker.

5 oz sellerirot og blomkål mos.

Kok selleri og blomkål mørt, sil av.

Mos med stavmikser og smak til med salt og pepper, 0,5 oz smør.

VEDLIKEHOLD:

3,5 oz pølse.

10 oz stekte grønnsaker.

4 oz kokte poteter som moses med 1 oz melk,

salt, pepper og 0,5 oz smør.

 

Klem J.

#spisdegfri #brightlineeating #lettereliv #sunnlivsstil

#sunnmat #nedivekt #75kilomindre #livetutenmelogsukker #utenmelogsukker

#happythinandfree #salat #salatmedfetaost #stektservelatpølse 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg