Å LEVE FRA HJERTET OG UT

Kjære leser.

Jeg har alltid vert den snille, tjukke jenten.

Hun som måtte kompensere med å være snill,

for sitt uheldige utseende.

Hun som aldri klarte å si i fra.

Hun som lot folk kalle henne stygge ting uten å vise en følelse.

Alle vet jo at følelsen må takles.

Jeg taklet dem med mat.

Trøstemat.

Den siste tiden har jeg hatt mange oppturer og noen nedturer.

Men denne måten å leve på, med “spis deg fri”

har endret tankene mine fra å spise følelsene til 

å ta tak i dem å gjøre noe med dem.

Jeg tar meg selv på alvor, mine følelser på alvor.

Jeg lever fra hjertet og ut, men jeg har klare grenser 

for hva jeg synes er greit og ikke. 

Jeg klarer for første gang å sette meg og mine behov i første rekke.

For i mitt liv, er jeg den viktigste.

Og det er du i ditt liv også.

 

FROKOST 1 ÅR DAG 61:

Irina rundstykker:

Enkelt og lett. Her er oppskriften:

https://www.spisdegfri.no/faq/kan-jeg-fa-oppskriften-pa-irinas-rundstykker/

 

LUNSJ 1 ÅR DAG 61:

Pytt i panne med fiskekaker:

10 oz grønnsaker stekes godt sammen.

4 oz fiskekaker deles i terninger og stekes sammen med det andre.

Salt og pepper.

Skapt og enkelt!

VEDLIKEHOLD:
4 oz poteter stekes sammen med grønnsakene.

 

MIDDAG 1 ÅR DAG 61:

Gryterett med ris:

4 oz stekt kjøttdeig.

2 oz hakkede tomater.

5 oz løk, paprika, gulrot, erter mais og strimlet hodekål.

Stek kjøttdeigen, tilsett 5 oz grønnsaker.

Stek dette godt sammen. Tilsett hakkede tomater og

1 oz fløte (2 oz matfløte)

La dette koke godt sammen.

Smak til med salt, pepper, basilikum, oregano, hvitløk og chili.

Kok opp vann ha raspet blomkål i vannet, 1 min.

Sil av og vei opp 3 oz.

VEDLIKEHOLD:

4 oz kokt ris.

3 oz hakkede tomater.

7 oz grønnsaker.

 

Klem J.

 

#spisdegfri #brightlineeating #sunnmat #nedivekt #pyttipanne 

#gryterett #livvstil #livsstilsendring #utensukkerogmel #happythinandfree 

 

2 kommentarer
    1. Utrolig flott blogg du har,kommer til å hjelpe meg mye når jeg snart skal begynne min reise med spis deg fri. Tusen takk for at du deler oppskrifter og alt annet:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg