Hvilken begrensinger holder deg tilbake i livet?

Kjære leser.

Etter å ha les og studert hvordan jeg kan

øke min livskvalitet,

har jeg kommet frem til at det kun er

meg selv som stopper meg.

Det jeg jeg som begrenser meg selv.

Jeg som lager regler for meg selv. 

Regler som at “det kan ikke jeg fordi….”

“det klarer ikke jeg fordi….”

“jeg er ikke god nok til det”

Når jeg slipper opp disse begrensende tankene,

kommer jeg inn i en ny verden, en verden

der jeg kan være meg. En verden der jeg kan le,

danse og ha det gøy. Ikke sitte fint å være usynlig.

For jeg må finne ut hvem jeg er. Hva jeg vil og hvem

jeg vil ha med meg på denne livs reisen.

Hva skal til for at jeg skal legge meg i sengen 

om kvelden med et smil om munnen.

Hva kan jeg gjøre for å våkne med en god følelse.

-Det første jeg lærte var egenomsorg.

Det å gjøre noe godt for meg selv hver dag.

Alt fra å legge meg i badekaret, til å lukke døren å lese en bok

eller meditasjon.

-Det andre jeg har lært er at jeg skal hver dag

i minst 5 min gjøre noe jeg liker, noe som får meg 

til å le eller som gir meg en god følelse.

Jeg skrur opp musikken og hopper rundt på

gulvet sammen med barna mine.

-Det neste jeg har funnet er å skrive ned

hva jeg er takknemlig for hver dag. 

Disse enkle triksene har gjort underverker i livet mitt.

Dette er ting jeg aldri ville trodd kunne øke

livsgleden min, men som har gjort store endringer.

En annen ting som har blitt mer og mer viktig er yoga.

Noen enkle øvelser som gjør kroppen mer stabil

og føles mykere i ledd og muskler.

Her finner du link til en fantastisk yoga time med “spis deg fri”

om ikke altfor lenge, med selveste Irina Lee:

www.spisdegfri.no/yoga

 

FROKOST 1 ÅR DAG 54:

Irina rundstykke med ost og frukt.

Oppskriften finner du her:

Kan jeg få oppskriften på Irinas rundstykker?

 

LUNSJ 1 ÅR DAG 54:

Salat:

Salat med ost og skinke.

10 oz valgfrie salat ingredienser.

1 oz ost.

4 oz skinke.

VEDLIKEHOLD:

2 oz skinke.

1 Irina rundstykke.

 

MIDDAG 1 ÅR DAG 54:

Grillet kylling:

4 oz grillet kylling.

4 oz frosne erter som er kokt og most med stavmikser.

Tilsatt salt og pepper.

3 oz raspet og kokt (1 min) blomkål.

3 oz kokte grønnsaker.

2 oz rømmedressing. 

(2 oz lettrømme blandet med hvitløk og gressløk)

VEDLIKEHOLD:
5 oz erte mos.

5 oz kokte grønnsaker.

4 oz kokt ris.

 

Klem J

 

#spisdegfri #brightlineeating #lettereliv #utenmelogsukker #happythinandfee 

#utenbegrensinger #livsstilsendring #livsstil #salat #grilletkylling 

#lykkelig #nedivekt #sunnmat #bareidag 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg