HVORDAN VELGER DU Å LEVE?

Kjære leser.

Hvordan har du det?

Er du fornøyd med din situasjon?

Lever du ut drømmen din?

Jeg er på vei mot mine drømmer, noen er her

andre beveger jeg meg sakte men sikker mot.

Jeg oppnådde å bli normalvektig på 10 mnd.

Jeg klarte å gå ned 42 kilo på ett år.

Men jeg har mange andre drømmer jeg skal realisere.

Mange spennende ting jeg skal gjøre.

Alt starter med en tanke, en følelse.

Jeg velger selv hvordan utfallet av en situasjon skal bli.

Velger jeg å klage og kritisere blir det negativt uansett.

Men hvis jeg finner løsninger og muligheter og 

fokuserer på de, da beveger jeg meg mot det jeg ønsker 

og drømmer om.

Hadde noen sagt til meg for ett år siden at jeg skulle

være her jeg er i dag, ville jeg knekt sammen i latter.

For drømmen om å være normalvektig var så uoppnåelig,

samtidig som jeg hadde troen på at jeg hadde

funnet den rette løsningen.

Det å oppleve å få til noe andre mener er umulig,

er virkelig en vitamin boost! 

Jeg tror min innstilling til livet var nøkkelen.

At jeg ikke så problemene, men løsningene.

Jeg er god på å gripe hver mulighet jeg får. 

Jeg går sjelden glipp av gode muligheter. Muligheter

som kan endre og forbedre livet mitt.

Så hva velger du i dag, på en mandag.

Velger du å føle på glede og lykke?

Eller velger du å fokusere på det du ikke vil ha i livet?

GRIP DAGEN!

 

FROKOST 1 ÅR DAG 46:

Irina rundstykker med eggerøre.

Her finner du oppskrift på rundstykker:

Kan jeg få oppskriften på Irinas rundstykker?

Jeg var på vei lenger ned på vekten, så jeg måtte legge til 

litt mer mat. Så da ble det 1 helt korn ekstra til frokost.

 

LUNSJ 1 ÅR DAG 46:

Pytt i panne: 

Lunsj for meg er rester jeg har i kjøleskapet.

Pytt i panne er jo bare blitt m in favoritt.

Jeg steker den gjerne på ettermiddagen og legger den i en boks.

Da kan jeg ta den med meg uansett hvor jeg er dagen etter.

Den er like god kald som varm.

 

10 oz løk, paprika og amerikansk blanding.

2 oz skinke.

1 egg.

Stekt godt sammen med 1 ss olje.

Krydret med grillkrydder.

VEDLIKEHOLD: 

4 oz poteter kokte og avkjølt i kjøleskap.

 

MIDDAG 1 ÅR DAG 46:

Svinestek:

Legg svinesteken i en steke pose eller i en 

stekeboks, krydret med salt og pepper.

Sett den inn i en oppvarmet oven på 200 grader.

La den stå der i 2,5 time (1,5 time pr kilo)

Kok opp kålrot og gulrot, halvt om halvt med gulrot og kålrot.

Mos dette med en stavmikser, salt og pepper.

Kok grønnsaker.

4 oz svinestek.

5 oz rotmos.

5 oz kokte grønnsaker.

 

VEDLIKEHOLD:

4 oz kokte poteter.

 

Klem J.

 

#spisdegfri #brightlineeating #lettereliv #livsstilsendring

#enindrereise #svinestek #pyttipanne #irinarundstykker

#sunnmat #letterelivsstil #veientillykke #lykkelig #utensukkerogmel

#happythinandfree 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg