TA 100% ANSVAR FOR MEG SELV

Kjære leser.

Jeg går for tiden igjennom en del spennende ting.

Jeg tar et kurs i “å løfte meg selv og folk rundt meg”.

Utrolig spennende. Og så mye å lære.

Jeg tenker at det er viktig for alle som har gått

igjennom en prosess som jeg har med vekten

å ta vare på den personen som bor i denne kroppen.

For alt og ingen ting er endret.

Alt utenpå er totalt forandret,

men det inni er jo som det var før.

Jeg er fortsatt ikke like selvsikker som jeg burde være,

jeg er fortsatt ikke flink til å snakke meg selv opp.

Så da må jeg jo gjøre noe med dette.

Valgte derfor å ta et kurs jeg.

I mange 10år har jeg vert i en offerrolle.

Jeg har klaget, kritisert og kommet med unnskyldninger.

Alt har handlet om det ytre.

Men det er jo ikke sånn jeg vil ha det, jeg vil jo

være fornøyd, finne løsninger, muligheter og 

fokusere på ting som virker i livet mitt.

Og der er jeg på vei nå. Jeg må snu negative tanker 

og ord til noe positivt. Først da er jeg en 100 % ansvarlig person.

Jeg kan ikke skylde på noen andre når jeg gjør en

dårlig avgjørelse på jobb, det er kun min feil.

Da må jeg finne en løsning i stedet for å

komme med unnskyldninger.

Har jeg ikke vert positiv før, ja så blir jeg i hvert fall det nå!

FROKOST 1 ÅR DAG 43:

Irinarundstykker med Makrell i tomat og agurk.

 

LUNSJ 1 ÅR DAG 43:

Kjøttsuppe:

10 oz kålrot, gulrot, sellerirot, løk og vårløk.

4 oz kokt svinekjøtt.

Kok grønnsakene og kjøttet godt sammen.

Tilsett vårløken rett før servering.

Salt og pepper.

 

MIDDAG 1 ÅR DAG 43:

Grillet kylling med pommes:

4 oz selleripommes. Dette krever nesten 

en hel sellerirot som er strimlet.

Jeg steker den i actifry maskinen min.

6 oz salat.

4 oz kylling uten ben (veier opp 6 oz med ben)

2 oz drømmelett rømme.

 

VEDLIKEHOLD:

10 oz salat.

4 oz potetstrimler/rifler stekt i actifry maskinen min.

 

Klem J

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg