TRAVEL HÅNDBALLMAMMA

Kjære leser.

I går spiste jeg lunsj med en tidligere kollega.

Noe som fikk meg til å tenke på hvor lite sosial jeg er.

Som mamma til 3 flotte barn, her det gått i

skole, jobb, sykdom og plikter, de siste årene.

Jeg har ikke tatt meg tid til å ivareta mine ting.

Jeg har vel kanskje ikke hatt så mye muligheter heller.

Som syk klarte jeg såvidt å gjøre det som var forventet av meg.

Jeg gravde meg lenger og lenger ned.

Men så, når jeg endelig kom ut av dette fengselet.

Ja for sykdom og overvekt er et fengsel.

Da hadde jeg plutselig mer tid til andre ting.

Jeg hadde det overskuddet jeg trengte for å bidra.

Jeg hoppet på som håndballtrener i fjor høst.

Noe som ga meg mye glede, men jeg var jo ikke helt frisk.

Så det ble en del kamper mot utmattelse og smerter.

Dette året er helt på en annen måte.

Jeg kan være en aktiv trener.

Ikke bare for ett lag, men 2 lag.

Jeg løper i en normalvektig kropp.

Jeg klarer å følge opp på en annen måte.

OG jeg klarer å gjennomføre noe uten å være utslitt.

Jeg merker at det da er lett for å tenke at jeg kan gjøre alt.

At jeg kan være med på alt.

Så jeg må passe meg for å ikke kjøre meg selv i grøften igjen.

Jeg må rett og slett ta godt vare på meg selv!

 

FROKOST 1 ÅR DAG 20:

Irina rundstykker:

Oppskrift finner du her:

Kan jeg få oppskriften på Irinas rundstykker?

 

Som dere ser har jeg måtte øke mengder igjen.

Her har jeg økt kornet og proteinet.

 

LUNSJ 1 ÅR DAG 20

Løksuppe med skinke og kjøttdeig.

10 oz løk og gulrot kokes mørt sammen i vann.

Tilsett 4 oz stekt kjøttdeig og skinke.

La dette koke sammen i noen min før du

smaks tilsetter med salt og pepper.

 

Jeg brukte 2 oz kjøtt og 1 rundstykke til

(vedlikehold)

 

MIDDAG 1 ÅR DAG 20:

Kjøttsaus med grønnsaker.

4 oz stekt kjøttdeig.

3 oz hakkede tomater.

Stek kjøttdeigen, ha over tomatene.

Smak til med salt, pepper, basilikum og oregano.

Kok dette godt inn.

3 oz kokte grønnsaker.

4 oz blomkål og sellerimos.

Kok blomkål og sellerirot godt.

Mos dette med en stavmikser og tilsett salt og pepper.

 

VEDLIKEHOLD:

3,5 oz kjøttdeig 

4 oz hakkede tomater.

4 oz kokte grønnsaker.

4 oz kokte poteter blandet med

1 oz melk og 0,5 oz smør.

Salt og pepper.

 

Klem J

 

#spisdegfri #brightlineeating #lettereliv #livsstilsendring

#kjøttsaus #løksuppe #irinarundstykker #hånballmamma 

#roened #egenomsorg #tavarepå #utenmelogsukker #happythinandfree

 

 

 

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg