Jeg var på god morgen Norge i dag

Kjære leser.

Gårsdagen gikk i kjøring over fjellet 

til hovedstaden. En nydelig tur alene med radioen.

Det trengte jeg, for under veis fikk jeg 

bekreftet at jeg skulle stille kl 7.00 hos tv2,

GOD MORGEN NORGE.

Så jeg stilte jeg sammen med den beste sjefen

i verden Irina.

Herlighet for en opplevelse.

Ikke var jeg nervøs heller. Jeg var så klar.

Klar for å fortelle min historie.

Ja det var sterkt, men nødvendig.

For jeg hadde det ikke bra i en overvektig kropp.

Jeg hadde så mye smerter, jeg var så utmattet.

Jeg var ulykkelig med meg selv.

Men så kom vendepunktet.

God morgen Norge 23 august 2017.

For en dag dette skulle bli.

Det skulle bli den viktigste dagen i livet mitt.

For på denne dagen Fikke jeg førstehjelp.

Jeg ble gjenopplivet.

Og ikke minst fikk barna mine den moren de 

fortjente. Ikke den som aldri orket noe.

Så denne dagen ble feiret sammen med 

god morgen Norge.

FROKOST DAG 365:

Irina rundstykker med 1 oz ost og frukt.

 

LUNSJ DAG 365:

Salat fra LETT i Oslo.

 

MIDDAG DAG 365:

4 oz kyllingfilet bakt i ovnen.

10 oz grønnsaker.

4 oz ris (vedlikehold)

2 oz rømme.

Nydelig mat!

 

Klem J

 

#spisdegfri #brightlineeating #lettereliv #livsstilsendring

#happythinandfree #utensukkerogmel 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg