Å MISTE 50 KG PÅ ETT ÅR

Kjære leser.

Denne helgen har jeg hatt besøk av 

familien fra Bergen.

Vi fikk noen flotte dager sammen.

Jeg sitter her nå og føler på stillheten.

Stillheten som får tankene til å spinne litt.

Jeg har jo ikke sett familien siden starten på året.

Hvilket sjokk må det være å se meg.

50 kilo lettere en for ett år siden.

Mennesker som aldri har sett meg normalvektig.

Utgangspunktet deres er jo 50 kg mer.

Det er jo der jeg har vert så lenge jeg kan huske.

Ikke minst så lenge de kan huske.

Så ikke rart de fikk sjokk.

Men heldigvis tok de det fint. Noe jeg er glad for.

De unner meg å ha det bra med meg selv.

Selv om jeg ser bekymring i øynene.

Men dette er ikke bare noe som påvirker meg,

men resten av familien min. 

Plutselig er jeg ikke den jeg alltid har vert.

Den runde matglade jenten som ville gjøre

alt for en is eller en kake.

Denne jenten som ødela vaffeljernet med sjokolade vafler.

Det tar tid for dem rundt meg å vende seg til dette.

Og tid er det jeg har, så det skal de få.

 

FROKOST DAG 362:

Irina rundstykke med ost og frukt.

 

LUNSJ DAG 362:

Salat:

10 oz salat etter eget ønske.

1 sammenpisket og stekt egg.

2 oz stekt bog skinke.

0,5 oz ost.

1 oz rømme blandet med hvitløk og gressløk.

Siden jeg er på vedlikehold stekte jeg 

4 oz poteter også.

 

MIDDAG DAG 362:

Grillmat:

4 oz kjøtt uten bein.

10 oz kokte grønnsaker.

4 oz ris (vedlikehold)

2 oz rømme blandet med hvitløk og gressløk.

 

Klem J

 

#spisdegfri #brightlineeating #lettereliv #livsstilsendring 

#grillmat #salat #sunnmat #utenmelogsukker

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg