Å VÆRE USTOPPELIG

Kjære leser.

Jeg har en hel del å ta tak i om dagen.

Jobb, håndball, skolestart, familie osv…

Alt på en gang. Men jeg er nok ikke alene om å ha det travelt.

For det er hektisk å være mamma til 3 skolebarn.

Tildligere har jeg ikke hatt nok energi eller overskudd

til alt dette som forventes.

Jeg har gått med dårlig samvittighet for at jeg ikke 

har vert god nok.

Noe jeg vet at mange sliter med.

Dette gjør det mye vanskeligere å spise riktig også.

Når jeg fikk kontroll på maten begynte energien

sakte men sikkert å komme.

Jeg fikk plutselig det lille overskuddet jeg trengte.

Jeg kunne være mer tilstede.

Jeg føler meg nesten ustoppelig.

Noe jeg ikke har følt på, på veldig mange år.

FROKOST DAG 358:

Havregrøt med jordbær og banan.

8 oz melk og 1 oz havregryn kokes sammen.

Toppes med frukt og bær. Litt kanel er godt også.

 

LUNSJ DAG 358:

Rester av lapskausen her om dagen.

Det jeg gjorde var å veie opp hvor mye jeg hadde.

Så fylte jeg på med mer kokte grønnsaker til vekten ble riktig.

Dette er ikke en 100 % riktig måte å gjøre det på.

Men den fungerer også.

 

MIDDAG DAG 358:

Pølse og mos:

4 oz pølse.

7 oz kokte grønnsaker.

3 oz selleri og blomkålmos.

Jeg koker selleri og blomkål godt sammen.

Mos dette med stavmikser og tilsett salt og pepper.

 

På vedlikehold koker jeg poteter og tilsetter litt melk,

salt og pepper. Rører dette godt sammen.

Veier opp 4 oz.

Da har jeg 10 oz grønnsaker ved siden av og

4 oz pølse.

 

Klem J

 

#spisdegfri #brightlineeating #lettereliv #livsstilsendring

#happythinandfree #utensukkerogmel

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg