4 UKER I HELLAS UTEN Å GÅ OPP I VEKT

Kjære leser.

Jada jeg klarte ikke å vente med å veie meg jeg.

Livredd for at jeg hadde gått opp i vekt disse ukene.

Men jaggu hadde jeg klart å stabilisere den ganske bra.

Hadde gått ned 500 g. Noe som er forventet i tidlig 

fase av vedlikeholds planen.

Redselen min sitter i at jeg har lagt til mat.

Jeg spiser jo enda mer, noe som i mitt hode

fører til oppgang i vekten.

Det å faktisk stole på prosessen føles mer viktig nå.

Det at vekten vil holde seg stabil når jeg har lagt til nok mat.

At jeg ikke går opp i vekt selv om det føles som 

jeg spiser fryktelig mye.

Herlighet som jeg gleder meg til fortsettelsen.

Håper alt håret jeg har mistet de siste med kommer tilbake snart.

FROKOST DAG 346:

Irina rundstykker med 1 oz eggerøre og 1 oz makrell i tomat.

6 oz frukt.

 

LUNSJ DAG 346:

Lapskaus:

10 oz grønnsaker kuttes i biter og kokes.

Gulrot, løk, kålrot, sellerirot, vårløk og purre.

4 oz pølse uten mel og sukker i de 3 første ingrediensene.

Kok dette godt sammen. 

Salt, pepper og 0,5 oz smør.

 

MIDDAG DAG 346:

Thai mat:

Husker rett og slett ikke navnet på dette, 

men den inneholder biffkjøtt, grønnsaker soyasaus og ris.

(spiser ris til middag siden jeg er på vedlikehold)

Det var helt nydelig! 

 

Klem J.

 

#spisdegfri #brightlineeating #lettereliv #livsstil 

#sommer #endelighjemme #bortebrahjemmebest 

#thaimat #lapskaus #utenmelogsukker #happythinandfree

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg